pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Etyka dziennikarstwa. Edukacja - Teoria - Praktyka
»
»
książka:

Etyka dziennikarstwa. Edukacja - Teoria - Praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377841662
ISBN: 978-83-7784-166-2
Data: 2012-10-09
Cena: 25.99  Cena wydawcy: 31.50 zł Oszczędzasz: 5.51 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Etyka dziennikarstwa. Edukacja - Teoria - Praktyka - opis książki:

Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych dotąd problemów o charakterze etycznym; problemów jeszcze słabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone - jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru. Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym, zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.

Książka „Etyka dziennikarstwa. Edukacja - Teoria - Praktyka” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.

Książka posiada 218 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Etyka dziennikarstwa. Edukacja - Teoria - Praktyka"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Nowy porządek wolności. Etyka społeczna - okładka książki
Nowy porządek wolności. Etyka społeczna Jana Pawła... Christoph Bohr, Stephan G. Raabe (red.)
Język w mediach elektronicznych - okładka książki
Język w mediach elektronicznych Jerzy Podracki, Ewa Wolańska (red.)
Produkty podobne:
Teorie komunikacji i mediów. Tom - okładka książki
Teorie komunikacji i mediów. Tom 7 Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.)