pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Współczesne media - media informacyjne. Tom 2
Tytuł książki:

Współczesne media - media informacyjne. Tom 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 342 s.
Wymiar: 170x241 mm
EAN: 9788377848005
ISBN: 978-83-7784-800-5
Data: 2016-12-13
39.64  46.20  6.56 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej.

Ze Wstępu

Książka "Współczesne media - media informacyjne. Tom 2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 342 stron i została wydana w 2016 r. Cena 39.64 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Współczesne media. Tom 2. Wartości - okładka książki

Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)
Media studies. Refleksja nad stanem - okładka książki

Media studies. Refleksja nad stanem obecnym

Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski (red.)