pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów
Książki »
Tytuł książki:

Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Autor książki:

Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788377844663
ISBN: 978-83-7784-466-3
Data: 2014-05-21
30.63  35.70  5.07 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.

Książka "Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów" - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r. Cena 30.63 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) - autor m.in.:
Produkty podobne:
Współczesne media. Tom 1. Wartości - okładka książki

Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów

Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)
Odnaleźć się w mediosferze - okładka książki

Odnaleźć się w mediosferze

ks. Michał Drożdż
Media i polityka. Relacje i współzależności - okładka książki

Media i polityka. Relacje i współzależności

Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)
Język - komunikacja - media - edukacja - okładka książki

Język - komunikacja - media - edukacja

Tadeusz Lewowicki (red.)