pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Język w mediach elektronicznych
książka:

Język w mediach elektronicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Semper
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375070385
ISBN: 9788375070385
Data: 2008-09-24
Cena: 30.30  Cena wydawcy: 32.00 zł Oszczędzasz: 1.7 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Język w mediach elektronicznych - Jerzy Podracki, Ewa Wolańska - opis książki:

Film, radio, telewizja, internet (czaty, blogi, fora dyskusyjne, komunikatory), telefonia komórkowa (SMS) to przykłady mediów, które odgrywają istotną rolę we współczesnym komunikowaniu się.

Tom o języku w mediach elektronicznych otwiera serię książek przygotowywanych pod kierownictwem profesora Jerzego Podrackiego w Pracowni Języka Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego

Książka Język w mediach elektronicznych - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Semper.

Książka posiada 200 stron i została wydana w 2012 r.

Spis treści:

Przedmowa (Jerzy Podracki)

Krzysztof Kaszewski:
Pewność i niepewność w wypowiedzi medialnej (na przykładzie głosów słuchaczy w audycji "Za, a nawet przeciw " w Programie 3 PR)

Monika Skarżyńska:
Reportaż radiowy w Programie 1 Polskiego Radia

Joanna Budkiewicz:
Język Tomasza Lisa jako dziennikarza politycznego

Karolina Jabłońska:
W tym szaleństwie jest metoda. Nie tylko językowe wyznaczniki spójności tekstu audiowizualnego (na podstawie talk–show Duże Dzieci w TVP2)

Magdalena Trysińska:
Funkcje języka potocznego w filmach animowanych wytwórni Walta Disneya (na przykładzie polskiej wersji kreskówki Timon i Pumba)

Grzegorz Ptaszek:
„Klient nasz pan” — językowe wykładniki grzeczności i uprzejmości konsultantów call center w rozmowie telefonicznej z klientami

Ewa Wolańska:
Komunikacja językowa za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej (SMS)

Joanna Jagodzińska:
Dialogi równoległe w strukturze dyskusji internetowej

Ewa Zalewska–Greloch:
Polszczyzna internautów — poprawna czy... „wygodna”?

Natalia Ogorodnikowa:
Czasowniki wirtualne

Anna Jeż:
Praca magisterska — sztuka czy branża?

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Język w mediach elektronicznych"
Jerzy Podracki, Ewa Wolańska (red.) - autor m.in.:
Księga cytatów. Najpopularniejsze - okładka książki
Księga cytatów. Najpopularniejsze motywy literackie Agata Hącia, Ewa Wolańska, Adam Wolański;
Metody i narzędzia diagnostyczne - okładka książki
Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii.... Marlena Jurowska, Ewa Wolańska (red.);
Gdzie postawić przecinek. Poradnik - okładka książki
Gdzie postawić przecinek. Poradnik ze słownikiem Jerzy Podracki, Alina Gałązka;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Przemoc w języku mediów. Analiza - okładka książki
Przemoc w języku mediów. Analiza semantyczna i... Renata Dybalska, Danuta Kępa-Figura, Paweł Nowak
Marketing medialny - okładka książki
Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska
W niewoli mediów - okładka książki
W niewoli mediów Mariusz M. Czarniecki
Produkty podobne: