pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa
Księgarnia »
Książki »
książka:

Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa

autor:

Igor Borkowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788322935095
ISBN: 978-83-2293-509-5
Data: 2016-04-28
26.59  29.00  2.41 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa - Igor Borkowski - opis książki:

Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w nowym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak i praktyki badań i refleksji nad mediami. Autorzy zajmują się w prezentowanych tekstach problematyką mediów krajowych, systemami medialnymi krajów europejskich, dzielą się wynikami autorskich badań zagadnień komunikacji profesjonalnej (dziennikarskiej, reklamowej, wizerunkowej, public relations i marketingu politycznego). W tomie zamieszono zarówno teksty uznanych badaczy, jak i utalentowanych debiutantów. Można także śledzić przemiany i wzbogacającą się refleksję dotyczącą bogatej i różnorodnej tematyki, która interesuje wrocławskie (i nie tylko) środowisko badaczy komunikacji, mediów, wizerunku i dziennikarstwa.

Książka „Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Książka posiada 236 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa"
Igor Borkowski (red.) - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Komu służy kultura? - okładka książki
Komu służy kultura? Tomasz A. Żak
Produkty podobne:
Od liberatury do e-literatury - okładka książki
Od liberatury do e-literatury Eugeniusz Wilk, Monika Górska-Olesińska (red.)
Teorie komunikacji i mediów. Tom - okładka książki
Teorie komunikacji i mediów. Tom 7 Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)