pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów
»
książka:

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788377800157
ISBN: 978-83-7780-015-7
Data: 2011-08-09
Cena: 33.57  Cena wydawcy: 34.42 zł Oszczędzasz: 0.85 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów - Marek Sokołowski, Radosław Sierocki - opis książki:

Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach tradycyjnych oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania analizy i teorie dotyczące nowych mediów o tradycyjnej telewizji. Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny-Ignatowicz

Książka „Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 314 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów"
Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.) - autor m.in.:
Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Język w mediach elektronicznych - okładka książki
Język w mediach elektronicznych Jerzy Podracki, Ewa Wolańska (red.)
Produkty podobne: