pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju
Księgarnia »
Książki »
książka:

Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 396 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788376110684
ISBN: 978-83-7611-068-4
Data: 2008-10-22
31.28  31.60  0.32 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju - Marek Sokołowski - opis książki:

Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju, przez niektórych badaczy wręcz opisywanego jako eksplozja, nowych języków w komunikowaniu medialnym. Powoli w przeszłość odchodzi jeden kod mediów, a pojawia nowy, o którym już dziś należy pisać w liczbie mnogiej, gdyż mamy do czynienia z różnorodnymi kodami medialnymi. Tradycyjne modele komunikacji, opisywane w podręcznikach z zakresu nauki o komunikowaniu, już nie przystają do dzisiejszej rzeczywistości multimedialnej.
Jerzy Mikułowski-Pomorski ("Jak napody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowani medialnym", 2006) opisuje nowe spojrzenia na akt komunikacji. Kultura - rozumiana jako komunikacja - podlega pewnym regułom, pozwalającym ludziom dotrzeć do wspólnych znaczeń. Kontekst kulturowy, wspólna wiedza łącząca rozmówców, jest tą treścią, na gruncie której dochodzi do wzajemnego zrozumienia. Wyróżnić tu możemy pewne zasady i społeczne formy, które pozwalają partnerom łatwo orientować się w przedmiocie komunikacji, gdyż one same kształtowane są przez kulturę.
"Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju" to monografia, złożona z prac wielu Autorów, którzy polem swojej naukowej refleksji uczynili współczesne media, popkulturę oraz nowe strategie komunikacyjne, jakie stosują dzisiejsi twórcy, producenci medialni, artyści i rzemieślnicy, którym przyszło tworzyć i komunikować się z odbiorcami, widzami, słuchaczami, czytelnikami, internautami w sytuacjach komunikacyjnych, jakie już na trwałe umiejscowione w realiach XXI wieku.

Książka „Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 396 stron i została wydana w 2008 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju"
Marek Sokołowski (red.) - autor m.in.:
Logos, ethos, pathos III i IV RP. - okładka książki
Logos, ethos, pathos III i IV RP. Dyskurs komunikacyjny... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Hieroglifem pisane dzieje... Starożytny - okładka książki
Hieroglifem pisane dzieje... Starożytny Wschód... Magdalena Bizior-Dombrowska, Włodzimierz Szturc (red.)
Bolesław Prus. Pisarz nowoczesny - okładka książki
Bolesław Prus. Pisarz nowoczesny Jakub A. Malik (red.)
To jeszcze nie koniec? - okładka książki
To jeszcze nie koniec? Tomasz Swoboda
Sztuka życia, zasady dobrego zachowania, - okładka książki
Sztuka życia, zasady dobrego zachowania, etykieta.... Katarzyna Łeńska-Bąk, Magdalena Sztandara (red.)
Produkty podobne:
Media studies. Refleksja nad stanem - okładka książki
Media studies. Refleksja nad stanem obecnym Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski (red.)