pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Kulturowe kody mediów. Stan obecny - okładka książki
książka:

Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju

autor: Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2008
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 396 s.
  • Wymiar: 167x240 mm
  • EAN: 9788376110684
  • ISBN: 9788376110684
  • Data: 2008-10-22
Cena: 31.28  Cena wydawcy: 31.60 zł Oszczędzasz: 0.32 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Kulturowe kody mediów. Stan obecny... - opis produktu:

Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju, przez niektórych badaczy wręcz opisywanego jako eksplozja, nowych języków w komunikowaniu medialnym. Powoli w przeszłość odchodzi jeden kod mediów, a pojawia nowy, o którym już dziś należy pisać w liczbie mnogiej, gdyż mamy do czynienia z różnorodnymi kodami medialnymi. Tradycyjne modele komunikacji, opisywane w podręcznikach z zakresu nauki o komunikowaniu, już nie przystają do dzisiejszej rzeczywistości multimedialnej.
Jerzy Mikułowski-Pomorski ("Jak napody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowani medialnym", 2006) opisuje nowe spojrzenia na akt komunikacji. Kultura - rozumiana jako komunikacja - podlega pewnym regułom, pozwalającym ludziom dotrzeć do wspólnych znaczeń. Kontekst kulturowy, wspólna wiedza łącząca rozmówców, jest tą treścią, na gruncie której dochodzi do wzajemnego zrozumienia. Wyróżnić tu możemy pewne zasady i społeczne formy, które pozwalają partnerom łatwo orientować się w przedmiocie komunikacji, gdyż one same kształtowane są przez kulturę.
"Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju" to monografia, złożona z prac wielu Autorów, którzy polem swojej naukowej refleksji uczynili współczesne media, popkulturę oraz nowe strategie komunikacyjne, jakie stosują dzisiejsi twórcy, producenci medialni, artyści i rzemieślnicy, którym przyszło tworzyć i komunikować się z odbiorcami, widzami, słuchaczami, czytelnikami, internautami w sytuacjach komunikacyjnych, jakie już na trwałe umiejscowione w realiach XXI wieku.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Marek Sokołowski (red.) - pozostałe produkty w naszej księgarni:

Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);
Homo creator czy homo ludens? Twórcy - okładka książki
Homo creator czy homo ludens? Twórcy - internauci... Wojciech Muszyński, Marek Sokołowski (red.);
Homo creator czy homo ludens? Nowe - okładka książki
Homo creator czy homo ludens? Nowe formy aktywności... Wojciech Muszyński, Marek Sokołowski (red.);

Kupujący Kulturowe kody mediów. Stan obecny... zamówili również:

Hieroglifem pisane dzieje... Starożytny - okładka książki
Magdalena Bizior-Dombrowska, Włodzimierz Szturc (red.)Hieroglifem pisane dzieje... Starożytny Wschód...
Sztuka życia, zasady dobrego zachowania, - okładka książki
Katarzyna Łeńska-Bąk, Magdalena Sztandara (red.)Sztuka życia, zasady dobrego zachowania, etykieta....

Produkty podobne:

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.)Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec...
Media alternatywne - okładka książki
Olga Guedes Bailey, Bart Cammaerts, Nico CarpentierMedia alternatywne
Niedziela, 19 Lutego 2017 roku.