pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Kulturowe kody mediów. Stan obecny - okładka książki
książka:

Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju

autor: Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:

Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 396 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788376110684
ISBN: 9788376110684
Data: 2008-10-22
Obniżka!Cena: 30.50  Cena wydawcy: 31.60 zł Oszczędzasz: 1.1 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis:

Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju, przez niektórych badaczy wręcz opisywanego jako eksplozja, nowych języków w komunikowaniu medialnym. Powoli w przeszłość odchodzi jeden kod mediów, a pojawia nowy, o którym już dziś należy pisać w liczbie mnogiej, gdyż mamy do czynienia z różnorodnymi kodami medialnymi. Tradycyjne modele komunikacji, opisywane w podręcznikach z zakresu nauki o komunikowaniu, już nie przystają do dzisiejszej rzeczywistości multimedialnej.
Jerzy Mikułowski-Pomorski ("Jak napody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowani medialnym", 2006) opisuje nowe spojrzenia na akt komunikacji. Kultura - rozumiana jako komunikacja - podlega pewnym regułom, pozwalającym ludziom dotrzeć do wspólnych znaczeń. Kontekst kulturowy, wspólna wiedza łącząca rozmówców, jest tą treścią, na gruncie której dochodzi do wzajemnego zrozumienia. Wyróżnić tu możemy pewne zasady i społeczne formy, które pozwalają partnerom łatwo orientować się w przedmiocie komunikacji, gdyż one same kształtowane są przez kulturę.
"Kulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju" to monografia, złożona z prac wielu Autorów, którzy polem swojej naukowej refleksji uczynili współczesne media, popkulturę oraz nowe strategie komunikacyjne, jakie stosują dzisiejsi twórcy, producenci medialni, artyści i rzemieślnicy, którym przyszło tworzyć i komunikować się z odbiorcami, widzami, słuchaczami, czytelnikami, internautami w sytuacjach komunikacyjnych, jakie już na trwałe umiejscowione w realiach XXI wieku.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Marek Sokołowski (red.) - autor m.in.:

Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);

Kupujący Kulturowe kody mediów. Stan obecny... zamówili również:

Sztuka życia, zasady dobrego zachowania, - okładka książki
Sztuka życia, zasady dobrego zachowania, etykieta.... Katarzyna Łeńska-Bąk, Magdalena Sztandara (red.)
Hieroglifem pisane dzieje... Starożytny - okładka książki
Hieroglifem pisane dzieje... Starożytny Wschód... Magdalena Bizior-Dombrowska, Włodzimierz Szturc (red.)
Bolesław Prus. Pisarz nowoczesny - okładka książki
Bolesław Prus. Pisarz nowoczesny Jakub A. Malik (red.)

Produkty podobne:

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.)
Poniedziałek, 18 Czerwca 2018 roku.