Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 57
Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Skrypt przeznaczony dla studentów kierunku Zarządzanie i marketing, na takich specjalnościach jak zarządzanie podmiotowe, zarządzanie innowacyjne. Problematyka skryptu to m.in.: organizacja jako podmiot autonomiczny, organizacja i działanie firmy...
3.47
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest podręcznikiem do przedmiotu Przygotowanie produkcji, a także lekturą uzupełniającą dla zarządzania produkcją. Przeznaczona zarówno dla studentów wyższych uczelni na kierunku Zarządzanie i Inżynieria produktu, jak i dla...
73.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w...
63.77
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Oddajemy w Państwa ręce III wydanie książki, która po raz pierwszy ukazała się w 1993 roku i od tamtej pory była ciągle dostępna na rynku. Autorzy wprowadzili zmiany obejmujące ponad 80% pierwotnych treści oraz uwzględnili najnowsze uregulowania...
73.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Niniejszy zbiór jest pierwszym numerem nowego cyklu wydawniczego o charakterze periodyku, zatytułowanego Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie. Obejmuje on szesnaście artykułów i jedną recenzję książki. Zamieszczone w nim...
33.34
Wyślemy w czasie: 21 dni
Książka. Wydawnictwo: DamRade pl ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Oprawa: miękka;
Jedyny polski poradnik małego biznesu napisany przez praktyka. Dowiesz się z niego, jak: - umiejętnie dopracować pomysł - dobrać adekwatną nazwę - obliczyć, czy biznes się opłaci - zorganizować pieniądze na start - zawrzeć właściwą spółkę -...
20.53
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka Credit Scoring zawiera całokształt zagadnień związanych z metodą zarządzania ryzykiem kredytowym, jaką jest credit scoring, która w ostatnich latach uległa znacznemu rozwojowi. Obecnie scoring jest podstawą w nowoczesnym zarządzaniu...
32.86
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi...
35.18
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają:...
55.45
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest zagadnieniom stosowania planowania strategicznego w małych przedsiębiorstwach. Uwagę zwraca jej oryginalne ujęcie, jak i implikacje dla praktyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów nauk ekonomicznych i...
34.52
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Oprawa: miękka;
Problematyka organizacji i zarządzania jest szczególnie intensywnie eksploatowana na gruncie psychologii. W jej ramach prowadzone są analizy i badania mające na celu optymalizację funkcjonowania organizacji. Ważne miejsce zajmują w nich...
43.16
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) – to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej...
12.96
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W wyniku przemian ustrojowych jakie dokonały się i dokonują w Polsce po 1989 roku, gminy stały się równoprawnym podmiotem gospodarczym rynku. Koniecznym warunkiem poprawnego funkcjonowania gminy w nowych warunkach stało się efektywne...
30.45
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Biologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Przeglądając literaturę przedmiotu, można odnieść wrażenie, że coraz większe zainteresowanie budzi tzw. podejście partycypacyjne do zarządzania zasobami środowiska. Ma ono niewątpliwie plusy i minusy. Im większe jest uczestnictwo ludności miejscowej...
20.64
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Logos ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Które z pytań zadawanych Johnowi C. Maxwellowi, ekspertowi w sparawach przywództwa, podczas prowadzonych przez niego konferencji słyszy się najczęściej Jak mam zastosować pańskie nauczanie, skoro nie jestem liderem Czy można przewodzić, nie będąc...
55.88
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie, zatytułowane Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw, jest jedną z trzech publikacji poświęconych problematyce prowadzenia działalności innowacyjnej w systemie gospodarczym poddanym wpływom...
29.05
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla...
29.00
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Oprawa: miękka;
Praca przedstawia założenia teoretyczne psychologicznej (czy psychosocjologicznej) teorii prawa Leona Petrażyckiego, jej wpływ na naukę światową i polską oraz dyskusje na jej temat prowadzone w Polsce i poza nią. O ile sama teoria Petrażyckiego jest...
28.44
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W niniejszym opracowaniu prezentujemy wyniki badań nad niewielkim wycinkiem zjawisk związanych z innowacyjnością na poziomie regionalnym, które zdają się może nie tyle przeczyć, co raczej pozwalają mieć umiarkowaną nadzieję, źe innowacyjność...
17.96
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Materiały dla nauczycieli; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W niniejszym zeszycie prezentuje się m.in. artykuły: Marta Karwacka Marketing społeczny w służbie biznesu i społeczeństwa Anna Brosch Komunikacja tekstowa a poczucie alienacji wśród młodzieży Helena Ciążela (rec.) Yehezkel Dror, Zdolność do...
37.71
Wyślemy w czasie: 24 h