pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Bogna Pilarczyk

Bogna Pilarczyk - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - okładka książki
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty...
Cena: 54.88  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 14.12 
do koszyka

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - okładka książki
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega...
pozycja niedostępna

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Ekologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań...
pozycja niedostępna

Badania marketingowe na rynku business-to-business - okładka książki
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk

Badania marketingowe na rynku business-to-business

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru,...
pozycja niedostępna

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - okładka książki
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega...
pozycja niedostępna

Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji...
pozycja niedostępna

Marketing communications strategies. Zeszyty naukowe nr 102 - okładka książki
Bogna Pilarczyk

Marketing communications strategies. Zeszyty naukowe nr 102

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Książki inne; Oprawa: miękka;
The dynamie development of media and inereasing scalę of promotion expenditures trigger off morę and morę chaos, confusion, and information noise. It is a challenge for companies to build such a strategy of communicating with custo-mers and...
pozycja niedostępna

Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
Cena: 41.18 
do koszyka

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty - okładka książki
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego za­rządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omó­wieniu dwóch...
pozycja niedostępna