pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 33


okładka książki - Eksperyment w obszarze HR

Eksperyment w obszarze HR

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Przedmiotem monografii jest projektowanie rozwiązań HR na bazie przeprowadzanych eksperymentów. Zagadnienia z tego obszaru należą zarówno do problematyki gospodarowania kapitałem ludzkim w organizacji (ekonomii klasycznej), jak i do...
40.33 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego

Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka łączy w sobie międzykulturowe aspekty savoir-vivre`u, etykiety biznesu oraz wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, takie jak: sposoby tytułowania osób, posługiwanie się wizytówkami, właściwe kreowanie swojego...
69.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management.Zaproponowane modelowe ujęcie...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kreatywność w edukacji, sztuce i biznesie. Seria: profesjonalizacja kreatywności. Tom 2

Kreatywność w edukacji, sztuce i biznesie. Seria: profesjonalizacja kreatywności. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autorzy i redaktorzy tomu wyrażają głębokie przekonanie, że konferencja „Profesjonalizacja kreatywności jest jedną z najistotniejszych inicjatyw naukowych prezentujących badania nad ideą...
28.89 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę

Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę

Książka. Wydawnictwo: Fundacja Instytut Ludwiga von Misesa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę autorstwa Petera G. Kleina i Nicolai a J. Fossa w unikalny sposób ujmuje zagadnienie przedsiębiorczości i jej roli w funkcjonowaniu firmy. Przedsiębiorczość, zbyt...
59.77 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna

Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka M. Smoleń-Wawrzusiszyn to znakomite studium teoretyczne i empiryczne. Autorka tworzy naukowy model współczesnych oddziaływań sfery językowo-kulturowej związanej z marketingiem na dzisiejszą...
28.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie i inżynieria jakości

Zarządzanie i inżynieria jakości

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki Zarządzanie jakością z przykładami....
97.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okol

Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okol

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności,...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - HR Business Partner. Rola - Funkcje - perspektywy

HR Business Partner. Rola - Funkcje - perspektywy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Blister;
Rola HR Business Partnera jest w Polsce mocno niedookreślona. Zarówno studenci jak i praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stanowisku, ale też pokazywałaby...
89.48 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu

Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono - i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno naświetlenie problematyki...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Sieci wiedzy. Teoria zarządzania między nauką a praktyką

Sieci wiedzy. Teoria zarządzania między nauką a praktyką

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak można nauczyć się zarządzania Czy wiedza zdobywana w trakcie studiów jest przydatna Co trzeba wiedzieć, żeby móc uchodzić za profesjonalistę By odpowiedzieć na te pytania, Karolina J. Dudek analizuje opowieści studentów i...
31.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak przewodzą najlepsi liderzy. Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych

Jak przewodzą najlepsi liderzy. Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Czy w twojej piersi bije serce przywódcy Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych...
39.99 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Zarządzanie jakością usług

Zarządzanie jakością usług

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Teoria organizacji. Nauka dla praktyki

Teoria organizacji. Nauka dla praktyki

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Zarządzanie Szukasz opracowania, które w całościowy a zarazem przystępny sposób przybliżyłoby Co zawiłości teorii i praktyki organizacji Podręcznik przedstawia współczesną wiedzę z zakresu teorii organizacji stanowiącą swoisty...
55.46 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - MLM Marketing wielopoziomowy

MLM Marketing wielopoziomowy

Książka. Wydawnictwo: Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów,...
31.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował...
61.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie różnorodnością. W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich w organizacji

Zarządzanie różnorodnością. W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowiska w jakim przychodzi funkcjonować...
73.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze

Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i...
55.46 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka ta pomoże Ci:-przygotować lepsze i unikatowe usługi,-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,-poprawić rentowność i stabilność biznesu,-oferować klientom autentyczną korzyść.Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja,...
60.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 33 z 58 : «pierwsza...3132333435...ostatnia» (1157 pozycji)