pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jim Collins

Jim Collins - autor


okładka książki - Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiej
Jim Collins, Bill Lazier

Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiej

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który prowadzili w Stanford Graduate School...
65.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych
Jim Collins, Jerry I. Porras

Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie...
65.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
Jim Collins

Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że...
42.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okol
Jim Collins, Morten Hansen

Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okol

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności,...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Jim Collins

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
Jim Collins

Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Od planu do realizacji. Od celu do rezultatu. Większość liderów ma jakiś wielki, ryzykowny i śmiały cel. Jeden marzy o tym, aby jego marka stała się popularniejsza niż Coca-Cola, inny aspiruje do stworzenia najbardziej dochodowej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Jim Collins

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował...
58.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
Jim Collins

Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wielcy z wyboru / Od dobrego do wielkiego. PAKIET 2 KSIĄŻEK
Jim Collins

Wielcy z wyboru / Od dobrego do wielkiego. PAKIET 2 KSIĄŻEK

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2013; Oprawa: Twarda;
Jim Collins jest autorem lub współautorem sześciu książek, które sprzedały się w nakładzie ponad dziesięciu milionów egzemplarzy na całym świecie. Ten wyjątkowy pakiet zawiera dwie, najbardziej niezwykłe z nich.Wielcy z wyboruTym, co odróżnia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wielcy z wyboru
Jim Collins, Morten T. Hansen

Wielcy z wyboru

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Nowe pytanieDziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie:,,Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pięć najważniejszych pytań
Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein

Pięć najważniejszych pytań

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Światowe Bestsellery Biznesowe. KOMPLET 3 KSIĄŻEK
Jim Collins, Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff, Keith R. Mcfarland

Światowe Bestsellery Biznesowe. KOMPLET 3 KSIĄŻEK

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Światowe bestsellery biznesowe to starannie dobrana seria niezwykle praktycznych publikacji, bazujących na wiedzy światowej sławy autorów oraz na doświadczeniu tysięcy firm. To publikacje z pierwszych miejsc list bestsellerów, prezentujące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy
Jim Collins, Frances Hesselbein, Philip Kotler, James M. Kouzes, V. Kasturi Rangan, Judith Rodin

Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Zarządzanie to sztuka stawiania właściwych pytań i znajdowania na nie trafnych odpowiedzi. Książka zawiera pięć najważniejszych pytań, które musi postawić sobie każda organizacja. Zostały one sformułowane przez Petera Druckera, a odpowiadają na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wizjonerskie organizacje
Jim Collins, Jerry I. Porras

Wizjonerskie organizacje

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Nieśmiertelność i prosperity na wieki Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe
Jim Collins

Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod...
pozycja niedostępna