pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Zarządzanie jakością usług
książka:

Zarządzanie jakością usług

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301198978
ISBN: 978-83-0119-897-8
Data: 2018-04-06
44.36  49.00  4.64 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Zarządzanie jakością usług - Wiesław Urban - opis książki:

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Książka „Zarządzanie jakością usług” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 166 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie jakością usług"
Wiesław Urban - autor m.in.:
Lojalność klientów. Modele, motywacja - okładka książki
Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Podstawy zarządzania organizacjami - okładka książki
Podstawy zarządzania organizacjami Leszek F. Korzeniowski
Rynek funduszy inwestycyjnych w - okładka książki
Rynek funduszy inwestycyjnych w Polsce Tomasz Miziołek, Artur A.Trzebiński
Produkty podobne: