pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788380615472
ISBN: 978-83-8061-547-2
Data: 2018-05-10
28.35 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Książka M. Smoleń-Wawrzusiszyn to znakomite studium teoretyczne i empiryczne. Autorka tworzy naukowy model współczesnych oddziaływań sfery językowo-kulturowej związanej z marketingiem na dzisiejszą rzeczywistość Polaków. [...] Niewątpliwym osiągnięciem merytorycznym pracy jest, po pierwsze, charakterystyka dyskursu marketingu, pojmowanego w rozprawie jako najbardziej działająca zarówno na współczesne społeczeństwa, jak i pojedyncze osoby ideologia, koncepcja postrzegania, interpretowania i opisywania rzeczywistości w kategoriach konsumpcyjnych, w paradygmatach przechodzenia człowieka producenta w obywatela konsumenta. Badaczka świetnie poradziła sobie z charakterystyką językową tej najbardziej ekspansywnej, pierwszej narracji współczesności. Po wtóre, Autorka w sposób merytorycznie nośny scharakteryzowała te obszary współczesnej polskiej rzeczywistości społecznej (kulturowej), w których zaznacza swoją obecność dyskurs marketingowy. Ten swoisty dyktat musimy rozpoznawać zarówno na bazie ideowej, jak i językowych konkretyzacji. Autorka czyni to bardzo dobrze, a jej książka do świetny raport o współczesnym konsumpcjonizmie, który staje się nowoczesną „religią".

Prof. dr hab. Kazimierz Ożóg (fragment recenzji wydawniczej)

Książka "Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna" - Magdalena Smoleń-Wawrzusiszyn - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2018 r. Cena 28.35 zł. Zapraszamy na zakupy!