pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 5


okładka książki - Zarządzanie sytuacjami problemowymi. Case study

Zarządzanie sytuacjami problemowymi. Case study

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
66.12  69.15  3.03 

okładka książki - Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej

Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
28.30  29.67  1.37 

okładka książki - Zarządzanie sieciami komputerowymi w programie Packet Tracer

Zarządzanie sieciami komputerowymi w programie Packet Tracer

Książka. Wydawnictwo: ITSTART ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
47.69  50.00  2.31 

okładka książki - Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
48.36  50.70  2.34 

okładka książki - Aktualne zagadnienia prawa handlowego i kwestii społecznych

Aktualne zagadnienia prawa handlowego i kwestii społecznych

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
71.22  74.48  3.26 

okładka książki - Gestalt w organizacjach

Gestalt w organizacjach

Książka. Wydawnictwo: Instytut GESTALT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: ;
41.56  57.00  15.44 

okładka książki - Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
62.86  79.00  16.14 

okładka książki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
54.90  69.00  14.1 

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity

Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
48.36  50.70  2.34 

okładka książki - Budowanie zespołu. Młotek Scrum Mastera

Budowanie zespołu. Młotek Scrum Mastera

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
34.47  49.00  14.53 

okładka książki - Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

okładka książki - Zarządzanie motywacją pracowników w.3

Zarządzanie motywacją pracowników w.3

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
34.66  36.34  1.68 

okładka książki - Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
52.72  59.00  6.28 

okładka książki - Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
43.29  48.00  4.71 

okładka książki - Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
29.43  39.90  10.47 

okładka książki - Doskonalenie organizacji i procesów innowacyjnych

okładka książki - Menedżer na starcie. Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki

Menedżer na starcie. Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
36.25  54.90  18.65 

okładka książki - Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu

Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
25.40  37.00  11.6 

okładka książki - Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

okładka książki - Marketing dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła

Marketing dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
31.60  49.00  17.4 

Strona 5 z 71 : «pierwsza...34567...ostatnia» (1405 pozycji)