pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 3


okładka książki - Nowe zarządzanie kryzysowe w Polsce

Nowe zarządzanie kryzysowe w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy współczesnego podejścia do zarządzania kryzysowego podejścia, które uwzględnia doświadczenia ostatnich katastrof w Polsce i na świecie, zmiany w koncepcjach zarządzania bezpieczeństwem, a także współczesne...
62.63 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Miasta nadwodne. Problemy rozwoju i strategiczne zarządzanie

Miasta nadwodne. Problemy rozwoju i strategiczne zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Monografia Miasta nadwodne. Problemy rozwoju i strategiczne zarządzanie ukazuje się jako tom V zainicjowanej i redagowanej przez dra Tadeusza Bocheńskiego serii monografii Badania Miast. Poprzednie tomy poświęcone były wybranym...
53.63 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Współczesne zarządzanie usługami

Współczesne zarządzanie usługami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Celem autorki monografii jest próba usystematyzowania dotychczasowej wiedzy dotyczącej istoty usług i ich cech, identyfikacja nowego sposobu pojmowania usług oraz wskazanie obszarów zarządzania nimi, jak również analiza sposobów funkcjonowania...
58.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie twórczością w organizacji - koncepcja, metody i narzędzia

Zarządzanie twórczością w organizacji - koncepcja, metody i narzędzia

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Tematyka odnosząca się do roli twórczości jest coraz częściej podejmowana w polskiej i zagranicznej literaturze ekonomicznej. Problematykę publikacji należy uznać za bardzo istotną, aktualną i praktyczną. (...) Autorka książki...
89.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zielonymi hotelami. Teoria i praktyka

Zarządzanie zielonymi hotelami. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Hotele służą nam jako miejsca tymczasowego pobytu. W nich wypoczywamy, spożywamy posiłki i spotykamy się z bliskimi. Ponieważ za usługi hotelowe płacimy, nie zawsze martwimy się o to, że w nadmiarze, czasami bez opamiętania, korzystamy...
43.27 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Metafory mody. Zarządzanie marką autorską w kontekście przemian rynkowych

Metafory mody. Zarządzanie marką autorską w kontekście przemian rynkowych

Książka. Wydawnictwo: Attyka Kraków ; Kategoria: Książki / Sztuka / Moda; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W ujęciu mikroekonomicznym podleganie modzie łączy się z wyborami jednostki o charakterze indywidualistycznym (chęć wyróżnienia i prestiżu) jak i unifikacyjnym (podkreślenie wspólnych kodów...
78.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Transport jako obszar poznania nauk o zarządzaniu i jakości

Transport jako obszar poznania nauk o zarządzaniu i jakości

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Książka została przygotowana przez zespół autorski składający się z szesnastu ekspertów związanych zawodowo z polskim systemem transportowym. Profesjonalizm i bogate doświadczenie poszczególnych autorów zapewniły interdyscyplinarne...
81.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lean UX dla zespołów Agile

Lean UX dla zespołów Agile

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie III Książka uhonorowana nagrodą Jolt Award Lean UX jest synonimem projektowania i programowania nowoczesnych produktów. Metodyka ta, łącząca w sobie projektowanie...
47.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Psychologia współczesnego menedżera

Psychologia współczesnego menedżera

Książka. Wydawnictwo: OnePress / Helion ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Psychologia współczesnego menedżera. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia w służbie zarządzania Książka powstała z myślą o szefach, menedżerach, kierownikach zespołów osobach zarządzających aktywnością innych w firmach i organizacjach. Znajdziesz w niej...
50.14 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?

Książka. Wydawnictwo: OnePress / Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma...
33.69 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ścieżki kariery kadr kultury w instytucjach publicznych. Uwarunkowania i logiki zarządzania

Ścieżki kariery kadr kultury w instytucjach publicznych. Uwarunkowania i logiki zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Autorka omawia uwarunkowania i mechanizmy kształtujące ścieżki kariery kadr kultury pracujących w publicznych instytucjach kultury w Polsce. Złożoność tego zjawiska organizacyjnego pokazuje dzięki zastosowanej strategii...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
U źródeł koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw leżą szlachetne pobudki. Jest to przekonanie, że misja podmiotów gospodarujących polega nie tylko na maksymalizacji zysku, ale również na uczestnictwie w...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ocena sukcesu w zarządzaniu programem

Ocena sukcesu w zarządzaniu programem

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi wyjaśnienie istoty zarządzania programem, w którego ramach zawarto wprowadzenie do kluczowych koncepcji i typologii w zarządzaniu programem, podkreślając...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jeszcze NIE skończyłem

Jeszcze NIE skończyłem

Książka. Wydawnictwo: Czarna Skrzynka ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2025; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jeszcze NIE skończyłem to wywiad-rzeka z Danielem Obajtkiem, przeprowadzony przez Wiktora Świetlika.Książka odsłania kulisy największych transakcji biznesowych we współczesnej Polsce, tajemnice rozmów politycznych i biznesowych, a...
54.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Freelancer 2.0. Jak zarabiać więcej w solobiznesie

Freelancer 2.0. Jak zarabiać więcej w solobiznesie

Książka. Wydawnictwo: EBOOKNIJ / EBOOKNIJ TO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda;
Działasz jako freelancer, ale czujesz, że nie wykorzystujesz swojego potencjału i zarabiasz mniej, niż oczekiwałaś/eś Chcesz zarabiać więcej, ale nie chcesz budować większej firmy, zatrudniać zespołu Chcesz zbudować dodatkowe...
61.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy. Podobnie potrafi przeoczyć...
37.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zaangażowanie szkół wyższych w Polsce

Zaangażowanie szkół wyższych w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Historia pedagogiki; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi istotny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu i jakości. Dostarcza zarówno teoretycznych, jak i empirycznych podstaw do wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w instytucjach szkolnictwa wyższego. Ważnym atutem monografii są podjęte...
104.37 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Stoicka ścieżka do bogactwa

Stoicka ścieżka do bogactwa

Książka. Wydawnictwo: Techpub ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Jak zbudować trwały majątek, zachowując spokój ducha Połączenie starożytnej filozofii stoickiej z nowoczesnym inwestowaniem może stać się dla ciebie kluczem do osiągnięcia niezależności finansowej. Darius Foroux, ekspert w dziedzinie inwestowania i...
35.89 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów

Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego Modelu Story Brand. Książka przedstawia listę kontrolną...
54.45 zł  53.86 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 54.45 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pola mocy (i niemocy) w dyskursach publicznych i współdecydowaniu

Pola mocy (i niemocy) w dyskursach publicznych i współdecydowaniu

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
W swojej kolejnej książce opublikowanej w związku z badaniami nad ewolucją budżetu obywatelskiego w Polsce autorzy prezentują elementy domykające propozycję modelową, która w ich założeniu może pomóc w lepszym pojmowaniu, trafniejszym analizowaniu...
59.77 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 3 z 60 : «pierwsza...12345...ostatnia» (1184 pozycji)