pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

Autor książki:

Izabela Podobas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788376413853
ISBN: 978-83-7641-385-3
Data: 2011-02-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.

Książka "Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych" - Izabela Podobas - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2011 r.