pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
wstęp do badań nad polskim systemem medialnym
Tytuł książki:

wstęp do badań nad polskim systemem medialnym

Autor książki:

Marek Gędek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Norbertinum
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 151 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372225740
ISBN: 978-83-7222-574-0
Data: 2017-06-02
25.30 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

MAREK GĘDEK (ur. 1965) - pracownik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalista w zakresie mediów, public relations, marketingu oraz historii.

Doświadczenie medialne zdobywał w wielu firmach jako redaktor naczelny, sekretarz redakcji, wydawca i dziennikarz, m.in. w gazetach i pismach: „Dzień", „Gazeta Wyborcza", „Rzeczpospolita", „Dziennik Wschodni", „Kurier Lubelski", „Dziennik Lubelski", „Biuletyn Informacyjny Lubelskiego Sejmiku Samorządowego", „Stop", „Nasz Be De K", „Lubze P, „Boss", „Bankier", „Lider", „Nauka - Technika - Innowacje" itp. Doświadczenie z zakresu marketingu, reklamy i public relations zdobywał jako dyrektor, ekspert, rzecznik prasowy, doradca zarządu do spraw public relations i marketingu m.in. w: Banku Depozytowo-Kredytowym SA, Banku Pekao SA, IMC Consulting, Zakładach Energetycznych Lubzel SA, Polmos SA, Galerii Handlowej Olimp itp.

Autor wielu książek, map i atlasów, m.in.: Stowarzyszenie Humanitarne Schlaraffia 1909-1938, Najdawniejsze dzieje ziemi hrubieszowskiej (do XV wieku), Od Lubzelu do Lubzelu, Pierwsze cztery lata... Z doświadczeń samorządu terytorialnego na Lubel-szczyźnie 1990-1994, Poznań 1956, Historyczny atlas Europy, Przełom. Historia Polski 1976-1991, Energetyka między Wisłą a Bugiem, Polska w Europie. Atlas historyczny, Poznański czerwiec 1956, Oligarchia polska, czyli historia Polski 1989-2006, Atlas historyczny wojen polskich, Społeczna odpowiedzialność biznesu. Etyka - prawo - komunikacja, Reklama w kontekście komunikowania znaczenia i strategii, Wizerunek firmy w kontekście jej rozwoju (studium przypadku), Reklama - zarys problematyki. Podręcznik akademicki, Historia wojen i bitew polskich, Wielki atlas historii Polski, Tajemnica początków Polski, Granice utworzonego w 1474 roku województwa lubelskiego, Ziemie między Wisłą a Bugiem w XVI wieku, Ziemie między Wisłą a Bugiem w okresie rozbiorów w latach 1772-1795, Sowieckie wojska na Lubelszczyźnie oraz walka oddziałów partyzanckich z władzą komunistyczną w województwie lubelskim w latach 1944-1963, Fascynująca historia ludu Wenetów, Rynek medialny w Polsce, Historia wojen polsko-rosyjskich, Atlas historyczny Polski, Chwyty. Perswazja i manipulacja jako sposób rozwiązania konfliktu w reklamie.

Książka "wstęp do badań nad polskim systemem medialnym" - Marek Gędek - oprawa miękka - Wydawnictwo Norbertinum. Książka posiada 151 stron i została wydana w 2016 r. Cena 25.30 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Marek Gędek - autor m.in.:
Produkty podobne:
Ludzie polskich mediów. Celebryci - okładka książki

Ludzie polskich mediów. Celebryci a redaktorzy

Joanna Marszałek-Kawa (red.), Kazimierz Wolny-Zmorzyński (red.), Wojciech Furman (red.)
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. - okładka książki

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach. Seria:...

Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab (red.)
Teorie komunikacji i mediów. Tom - okładka książki

Teorie komunikacji i mediów. Tom 7

Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)