pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788380854277
ISBN: 978-83-8085-427-7
Data: 2017-05-24
46.74 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.

Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.

Książka "Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta" - Łukasz Skowron, Marcin Gąsior - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2017 r. Cena 46.74 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.