pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
książka:

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 221 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788380194885
ISBN: 978-83-8019-488-5
Data: 2016-09-21
Cena: 32.69  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 9.31 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Weronika Madryas - opis książki:

Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.

Książka „Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 221 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Megatrendy współczesnych zagrożeń - okładka książki
Megatrendy współczesnych zagrożeń bezpieczeństwa Józef Zawadzki, Grzegorz Pietrek (red.)
Produkty podobne:
Teorie komunikacji i mediów. Tom - okładka książki
Teorie komunikacji i mediów. Tom 7 Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)