pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Autor książki:

Weronika Madryas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 221 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788380194885
ISBN: 978-83-8019-488-5
Data: 2016-09-21
33.52 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.

Książka "Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji" - Weronika Madryas - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 221 stron i została wydana w 2016 r. Cena 33.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.