pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metody badania wizerunku w mediach

Autor książki:

Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
Wymiar: 164x235 mm
EAN: 9788375561333
ISBN: 978-83-7556-133-3
Data: 2009-02-10
57.40 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? Tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.
prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Książka "Metody badania wizerunku w mediach" - Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2009 r. Cena 57.40 zł. Zapraszamy na zakupy!