pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Praktyczny marketing miast i regionów
książka:

Praktyczny marketing miast i regionów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
EAN: 9788363391973
ISBN: 978-83-6339-197-3
Data: 2019-09-25
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Praktyczny marketing miast i regionów - Jacek Pogorzelski - opis książki:

Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.

Robert Stępowski
ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.

Piotr Lutek
Kancelaria Doradcza Synergia

Książka „Praktyczny marketing miast i regionów” - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste.

Książka posiada 240 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Praktyczny marketing miast i regionów"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Metoda Lean Enterprise - okładka książki
Metoda Lean Enterprise Jez Humble, Joanne Molesky, Barry OReilly
Początkujący menedżer - okładka książki
Początkujący menedżer Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik
Diagnoza jakości kapitału ludzkiego - okładka książki
Diagnoza jakości kapitału ludzkiego w organizacji.... Marta Juchnowicz, Beata Mazurek-Kucharska, Dariusz Turek