Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką - Marzena Kowalska - opis książki:
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.
Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ
Książka „Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 362 stron i została wydana w 2014 r. Cena 33.24 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.