pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Blask religii. Media w poszukiwaniu - okładka książki
książka:

Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów

autor: Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2016
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 166 s.
  • EAN: 9788380195417
  • ISBN: 9788380195417
  • Data: 2016-10-26
Cena: 26.81  Cena wydawcy: 33.60 zł Oszczędzasz: 6.79 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Blask religii. Media w poszukiwaniu... - opis produktu:

Tytuł niniejszej monografii w celowy sposób nawiązuje do tytułu książki Blask wiary. Wizja teologiczna Jana Pawła II kardynała Avery Dullesa, jezuity i wieloletniego wykładowcy teologii w Fordham University w Nowym Jorku, który przedstawił w niej teologiczną myśl Jana Pawła II zawartą na kartach różnych pism nauczania papieskiego: encyklik, adhortacji i listów. Nasze opracowanie nie jest tak szeroko pomyślane, koncentrujemy się w nim na dwóch kwestiach kluczowych, jakimi są z naszego punktu widzenia próba portretowania zarówno religii, duchowości, jak i sacrum we współczesnych mediach. Mamy nadzieję, że różnorodne spektrum zagadnień zaprezentowane przez zespół Autorów pozwoli lepiej zrozumieć problematykę współczesnych mediów oraz wielorakie inspiracje, jakie czerpią one z religii i nauki Kościoła katolickiego.

Marek Sokołowski

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Marek Sokołowski (red.) - autor m.in.:

Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);

Produkty podobne:

Sacrum w mediach - okładka książki
Sacrum w mediach Mirosław Chmielewski, Marek Jodkowski, Dariusz Sonak, Jarosław Woźniak (red.)
Piątek, 28 Kwietnia 2017 roku.