pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Logos, ethos, pathos III i IV RP. Dyskurs komunikacyjny polityki
książka:

Logos, ethos, pathos III i IV RP. Dyskurs komunikacyjny polityki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 369 s.
EAN: 9788381800969
ISBN: 978-83-8180-096-9
Data: 2019-09-20
Cena: 35.75  Cena wydawcy: 44.80 zł Oszczędzasz: 9.05 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Logos, ethos, pathos III i IV RP. Dyskurs komunikacyjny polityki - Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski - opis książki:

Książka autorstwa Wojciecha Krzysztofa Szalkiewicza i Marka Sokołowskiego to bardzo interesująca praca, dająca świadectwo rzetelnej znajomości tematyki dominującej we współczesnej polskiej polityce i jej medialnych reprezentacjach: procesy polityczne odzwierciedlane są każdorazowo w języku, w jakim mówi się do wyborców oraz w jaki politycy rozmawiają z przedstawicielami mediów masowych. Czytając pracę, widać, że mamy do czynienia z książką interesującą pod względem merytorycznym, ale też i dobrze skomponowaną treściowo, co ważne jest dla czytelnika. Publikacja ta - co chyba najważniejsze z naukowego punktu widzenia - pobudza do myślenia i budzi chęć dyskusji.

Prof. dr hab. Marek Jeziński
Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Książka „Logos, ethos, pathos III i IV RP. Dyskurs komunikacyjny polityki” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 369 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Logos, ethos, pathos III i IV RP. Dyskurs komunikacyjny polityki"
Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski - autor m.in.:
Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Kulisy polskiej demokracji. Obywatel - okładka książki
Kulisy polskiej demokracji. Obywatel wobec systemu... Jan Kubań, Mirosław Matyja, Janusz Sanocki
O demagogii - okładka książki
O demagogii Mirosław Karwat
Produkty podobne:
Populizm w polskiej polityce - okładka książki
Populizm w polskiej polityce Paweł Przyłęcki
Polska jako państwo narodowe. Historia - okładka książki
Polska jako państwo narodowe. Historia i pamięć Piotr Madajczyk, Danuta Berlińska