pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

W lustrze mediów

Autor książki:

Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 394 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788377802809
ISBN: 978-83-7780-280-9
Data: 2012-07-27
33.52 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana w lustrze mediów jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.

Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty

Książka "W lustrze mediów" - Marek Sokołowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 394 stron i została wydana w 2012 r. Cena 33.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.