pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
W lustrze mediów - okładka książki
książka:

W lustrze mediów

autor: Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:

Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 394 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788377802809
ISBN: 9788377802809
Data: 2012-07-27
Obniżka! - MajówkaCena: 32.69  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 9.31 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis:

Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana w lustrze mediów jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.

Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Marek Sokołowski - autor m.in.:

Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);

Kupujący W lustrze mediów zamówili również:

Produkty podobne:

Czwartek, 24 Maja 2018 roku.