pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad...
książka:

Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacją i propagandą

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 572 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788380195950
ISBN: 978-83-8019-595-0
Data: 2017-01-03
37.98  47.60  9.62 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacją i propagandą - Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski - opis książki:

Niniejsza monografia, którą przedstawiamy Czytelnikom, nie pretenduje do roli podręcznika z zakresu public relations, marketingu politycznego, inżynierii społecznej. Nie jest też "leksykonem", "pocztem" postaci, wybranych ze względu na ich wkład i rolę w rozwoju manipulacji świadomością społeczną. Stanowi raczej pewną prelegomenę do skomplikowanego zagadnienia wpływania przez niewielką grupę ludzi na świat polityki (i polityków).

Fragment Wstępu

Książka „Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacją i propagandą” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 572 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad..."
Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski - autor m.in.:
Logos, ethos, pathos III i IV RP. - okładka książki
Logos, ethos, pathos III i IV RP. Dyskurs komunikacyjny... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Public Relations. Sztuka skutecznej - okładka książki
Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji... Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska (red.)
Rozwój społeczny osób z niepełnosprawnością - okładka książki
Rozwój społeczny osób z niepełnosprawnością intelektualną.... Ditta Baczała, Jacek J. Błeszyński (red.)