pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing teoria przykłady
książka:

Marketing teoria przykłady

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 392 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788374881524
ISBN: 978-83-7488-152-4
Data: 2010-02-19
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Marketing teoria przykłady - Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz - opis książki:

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Książka Marketing teoria przykłady - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet.

Książka posiada 392 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing teoria przykłady"
Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz - autor m.in.:
Kreowanie marki korporacyjnej - okładka książki
Kreowanie marki korporacyjnej Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona;
Kupujący tę pozycję zamówili również: