Planowanie strategiczne w małej firmie - Małgorzata Smolarek - opis książki:
Książka poświęcona jest zagadnieniom stosowania planowania strategicznego w małych przedsiębiorstwach. Uwagę zwraca jej oryginalne ujęcie, jak i implikacje dla praktyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania, ale i dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się z pojęciami i osiągnięciami w dziedzinie współczesnej teorii i praktyki zarządzania małymi przedsiębiorstwami. Planowanie strategiczne jest ważnym narzędziem w ustalaniu podstawowych celów działalności przedsiębiorstw oraz sposobów ich osiągania.
Książka „Planowanie strategiczne w małej firmie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Cena 34.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Planowanie strategiczne w małej firmie"