pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Planowanie strategiczne w małej firmie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788389275981
ISBN: 978-83-8927-598-1
Data: 2008-10-15
34.52  37.00  2.48 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Planowanie strategiczne w małej firmie - Małgorzata Smolarek - opis książki:

Książka poświęcona jest zagadnieniom stosowania planowania strategicznego w małych przedsiębiorstwach. Uwagę zwraca jej oryginalne ujęcie, jak i implikacje dla praktyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania, ale i dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się z pojęciami i osiągnięciami w dziedzinie współczesnej teorii i praktyki zarządzania małymi przedsiębiorstwami. Planowanie strategiczne jest ważnym narzędziem w ustalaniu podstawowych celów działalności przedsiębiorstw oraz sposobów ich osiągania.

Książka „Planowanie strategiczne w małej firmie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas.

Książka posiada 248 stron i została wydana w 0000 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Planowanie strategiczne w małej firmie"
Małgorzata Smolarek - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - okładka książki
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Produkty podobne: