pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Paweł Waniowski

Paweł Waniowski - autor


okładka książki - Marketing teoria przykłady
Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz

Marketing teoria przykłady

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic
Paweł Waniowski

Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe, strategie cenowe na wybranych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Zagadnienia podstawowe
Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski

Marketing. Zagadnienia podstawowe

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas...
pozycja niedostępna