pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Daszkiewicz

Magdalena Daszkiewicz - autor


okładka książki - Kreowanie marki korporacyjnej
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona

Kreowanie marki korporacyjnej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing teoria przykłady
Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz

Marketing teoria przykłady

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując...
pozycja niedostępna