pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Marketing polityczny w Internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377807019
ISBN: 978-83-7780-701-9
Data: 2013-07-01
Cena: 26.81  Cena wydawcy: 33.60 zł Oszczędzasz: 6.79 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Marketing polityczny w Internecie - Jarosław Zieliński - opis książki:

Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy ale również zastanowienie się nad możliwościami jakie daje polityce Internet jako środek przekazu a zarazem forma komunikacji międzyludzkiej. Fragment Wprowadzenia

Książka „Marketing polityczny w Internecie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing polityczny w Internecie"
Jarosław Zieliński - autor m.in.:
Stacje kolejowe Warszawa 1845-1915 - okładka książki
Stacje kolejowe Warszawa 1845-1915 Jarosław Zieliński;
Przerwana linia - okładka książki
Przerwana linia Jarosław Zieliński;
Sytuacja krytyczna - okładka książki
Sytuacja krytyczna Jarosław Zieliński;
Słowa i linie - okładka książki
Słowa i linie Jarosław Zieliński;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Media alternatywne - okładka książki
Media alternatywne Olga Guedes Bailey, Bart Cammaerts, Nico Carpentier
Cyberterroryzm zagrożeniem XXI - okładka książki
Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku. Perspektywa... Andrzej Podraza, Paweł Potakowski, Krzysztof Wiak (red.)
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)
Media i polityka. Relacje i współzależności - okładka książki
Media i polityka. Relacje i współzależności Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)
Marketing medialny - okładka książki
Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska
Formatowanie radia lokalnego - okładka książki
Formatowanie radia lokalnego Maria Gmerek-Rajchel