| Dane szczegółowe: | |
| Wydawca: | Adam Marszałek |
| Rok wyd.: | 2013 |
| Oprawa: | miękka |
| Ilość stron: | 218 s. |
| Wymiar: | 145x205 mm |
| EAN: | 9788377807019 |
| ISBN: | 978-83-7780-701-9 |
| Data: | 2013-07-01 |
26.81
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy ale również zastanowienie się nad możliwościami jakie daje polityce Internet jako środek przekazu a zarazem forma komunikacji międzyludzkiej. Fragment Wprowadzenia
Książka "Marketing polityczny w Internecie" - Jarosław Zieliński - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r. Cena 26.81 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.