pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
książka:

Marketing polityczny w Internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377807019
ISBN: 978-83-7780-701-9
Data: 2013-07-01
26.81  33.60  6.79 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Marketing polityczny w Internecie - Jarosław Zieliński - opis książki:

Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy ale również zastanowienie się nad możliwościami jakie daje polityce Internet jako środek przekazu a zarazem forma komunikacji międzyludzkiej. Fragment Wprowadzenia

Książka „Marketing polityczny w Internecie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing polityczny w Internecie"
Jarosław Zieliński - autor m.in.:
Stacje kolejowe Warszawa 1845-1915 - okładka książki
Stacje kolejowe Warszawa 1845-1915 Jarosław Zieliński;
Przerwana linia - okładka książki
Przerwana linia Jarosław Zieliński;
Sytuacja krytyczna - okładka książki
Sytuacja krytyczna Jarosław Zieliński;
Metodologia pracy naukowej - okładka książki
Metodologia pracy naukowej Jarosław Zieliński;
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)
Marketing medialny - okładka książki
Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska
Marketing polityczny w gorsecie - okładka książki
Marketing polityczny w gorsecie mediów Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.)