pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 193 s.
Wymiar: 148 x 210 mm
EAN: 9788371746246
ISBN: 83-7174-624-5
Data:2001-01-07
22.34  27.50  5.16 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego - Adam Gwiazda - opis książki:

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.

Książka „Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 193 stron i została wydana w 0000 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego"
Adam Gwiazda - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Etyka w biznesie - okładka książki
Etyka w biznesie s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)
Produkty podobne: