pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 193 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788371746246
ISBN: 83-7174-624-5
Data:2001-01-07
22.34 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.

Książka "Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego" - Adam Gwiazda - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Cena 22.34 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.