pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Marketing medialny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376412368
ISBN: 9788376412368
Data: 2010-04-22
Cena: 38.68  Cena wydawcy: 48.00 zł Oszczędzasz: 9.32 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska - opis książki:

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich - do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Książka Marketing medialny - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing medialny"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Język w mediach elektronicznych - okładka książki
Język w mediach elektronicznych Jerzy Podracki, Ewa Wolańska (red.)
Przemoc w języku mediów. Analiza - okładka książki
Przemoc w języku mediów. Analiza semantyczna i... Renata Dybalska, Danuta Kępa-Figura, Paweł Nowak
Produkty podobne:
Marketing polityczny w gorsecie - okładka książki
Marketing polityczny w gorsecie mediów Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.)
Marketing na rynku prasowym - okładka książki
Marketing na rynku prasowym Ryszard Żabiński
Komunikowanie polityczne i publiczne - okładka książki
Komunikowanie polityczne i publiczne Bogusława Dobek-Ostrowska