pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Medialno-społeczny obraz Covid-19

Dane szczegółowe:
Wydawca: SBP
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 16.5x24 mm
EAN: 9788365741783
ISBN: 978-83-65741-78-3
Data: 2021-12-21
53.07 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W Medialno-społecznym obrazie COVID-19: solidarność czy polaryzacja koncertujemy się na czasie pandemii. Wywołane przez epidemię stres, niepewność i destabilizacja nałożyły się na świat polityki, biznesu, mediów, religii czy w końcu edukacji. Z upływem czasu okazało się, że „nowa normalność” stała się towarzyszem pandemicznej rzeczywistości. Jak więc w tym pełnym sprzeczności, trudnym czasie zachowały się środki przekazu, same doświadczone pandemiczną rzeczywistością? Jaką postawę przyjęli bohaterowie przekazów medialnych, a jaką bliższe i dalsze otoczenie mediów? Jak reagowali obywatele?Na te pytania, przynajmniej w części, odpowiadają autorzy niniejszego tomu. Sześciu rozdziałom towarzyszą dwa wyjątkowe wywiady. Rozmowa z prof. dr hab. Iwoną Hofman pobudza do refleksji w odniesieniu do solidarności środowiskowej czy kondycji nauki i mediów. Z kolei Piotr Czarnowski, założyciel pierwszej w Polsce agencji public relations, wskazuje różne odcienie transformacji branży. Nasi Autorzy, jak i Rozmówcy nie unikają odpowiedzi na trudniejsze pytania, dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniem i cennymi radami.

Książka "Medialno-społeczny obraz Covid-19" - Anna Jupowicz-Ginalska, Monika Kaczmarek-Śliwińska - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2021 r. Cena 53.07 zł. Zapraszamy na zakupy!