pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Odnaleźć się w mediosferze
książka:

Odnaleźć się w mediosferze

Dane szczegółowe:
Wydawca: Petrus
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 346 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788377205457
ISBN: 9788377205457
Data: 2019-03-27
Cena: 34.30  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 14.7 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Odnaleźć się w mediosferze - Michał Drożdż - opis książki:

Przestrzeń medialna posiada nie tylko wymiar technologiczny i społeczny, ale przede wszystkim kulturowo-etyczny. Jest ona obszarem świadomych i wolnych działań człowieka, dlatego też obecność człowieka implikuje w sposób konieczny etyczny charakter mediów. Przestrzeń medialna jest bowiem przestrzenią wartości, powinności i celów realizowanych przez wszystkich ludzi, uczestniczących w komunikacji medialnej.
Odnajdywanie się człowieka w mediosferze potrzebuje wielorakiej orientacji, dlatego niniejsza monografia ma na celu wyzwolić myślenie nad potrzebą poszukiwania orientacji etycznej w mediosferze. Odnajdywanie się w mediosferze rozumiane jest w niniejszej publikacji także w drugiej odsłonie. Chodzi w niej o wymiar kompetencji badacza mediów, który potrafi z jednej strony dostrzegać, diagnozować zjawiska współczesnych mediów, a z drugiej strony posiada wystarczające kompetencje metodologiczne, by rozwiązywać odkrywane problemy badawcze.
Mam nadzieję, że prezentowane w niej myśli, pozwolą nam odnajdywać się w bogatym i dynamicznie rozwijającym się świecie mediów, zakorzenionym w przeszłości i otwartym na przyszłość oraz pomogą w odkrywaniu nowych przestrzeni badawczych wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom ludzi, a także przyczynią się do tworzenia i umacniania bezpieczeństwa etycznego człowieka w świecie współczesnych mediów.

Książka Odnaleźć się w mediosferze - oprawa miękka - Wydawnictwo Petrus.

Książka posiada 346 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Odnaleźć się w mediosferze"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Półwysep Krymski. Strategiczny - okładka książki
Półwysep Krymski. Strategiczny element relacji... Zbigniew Błażejewicz, Piotr Krzykowski, Marek Żyła
Produkty podobne:
Współczesne media. Tom 2. Wartości - okładka książki
Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)