Księgarnia »
Wydawnictwa »
Wolters Kluwer business
Wydawnictwo Wolters Kluwer business - strona 155
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka stanowi zbiór opracowań na temat rozumienia i funkcjonowania współczesnej służby publicznej. Poszczególne teksty dotyczą m.in.:- modelu służby publicznej i jej zasad ogólnych,- etyki, regulacji prawnych i ich zgodności ze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeślikonkurencyjność nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka jest...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka stanowi pierwsze kompleksowe opracowanie zagadnienia wpływu zmian prawa na jego wykładnię w ujęciu teoretycznoprawnym. Jest próbą uporządkowania podstawowych pojęć dotyczących zmiany prawa, jej przedmiotu, możliwego zakresu i przyczyn,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Monografia, będąca wznowieniem cenionej publikacji Komercjalizacja szpitali i jej skutki w świetle przepisów polskiego prawa gospodarczego, stanowi kompleksowe opracowanie problematyki przekształcania szpitali w spółki kapitałowe (czyli...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W opracowaniu zaprezentowano charakter klauzul generalnych i zwrotów niedookreślonych (nieostrych) w prawie podatkowym i administracyjnym jako typowych środków techniki prawodawczej oraz przedstawiono sposób postępowania interpretatora w odniesieniu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Chcesz dobrze zarobić na giełdzie Chcesz zostać optymistą inwestycyjnym Chcesz poznać sprawdzające się prognozy Wystarczy, że sięgniesz po niniejszą książkę. Jej autorem jest jeden z najbardziej szanowanych strategów inwestycyjnych naszych czasów,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedynie jako...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: Twarda z obwolutą;
To kolejne wydanie niezwykle cenionego przez czytelników komentarza do kodeksu postępowania administracyjnego.Autorzy dokonają w nim obszernej i wyczerpującej wykładni obowiązujących przepisów, z uwzględnieniem dorobku doktryny oraz wieloletniego, w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W książce Kształtowanie liderów John Adair podejmuje zagadnienie rozwijania zdolności przywódczych, uznając je za główny czynnik sukcesu w biznesie. Omawia ich naturę, pokazuje, jak można ich nauczać, oraz określa siedem najważniejszych zasad...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Publikacja powstała w celu uczczenia pamięci Profesora Wacława Szuberta, który w ubiegłym roku obchodziłby setną rocznicę urodzin. Ogromny dorobek tego wielkiego Uczonego odegrał niepodważalną rolę w rozwoju nauki prawa pracy, ubezpieczeń społecznych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Logistyka zyskuje coraz większe znaczenie we współczesnej gospodarce. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, przedsiębiorstwa i instytucje potrzebują fachowców w tej dziedzinie.Autorzy starali się przekazać skomplikowaną wiedzę z tego zakresu w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi przewodnik sporządzania pism procesowych w sprawach cywilnych. Jest to unikalne opracowanie przygotowane przez prawników praktyków, bogato opatrzone orzecznictwem sądowym. Autorzy szczegółowo omawiają, w jaki sposób należy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Organizacje coraz baczniejszą uwagę zwracają na to, jak wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa: co szkolenie wniosło do działalności firmy i jak się przyczyniło do zwiększenia zysków. Niniejsza książka, napisana...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Księga Jubileuszowa Profesora Mariana Cieślaka.Dr hab. Wojciech Cieślak, profesor UG - kierownik Katedry Prawa Karnego Procesowego i Kryminologii Uniwersytetu Gdańskiego; autor kilkudziesięciu prac naukowych (monografie, artykuły, glosy) z zakresu...
pozycja niedostępna