Księgarnia »
Wydawnictwa »
Wolters Kluwer business
Wydawnictwo Wolters Kluwer business - strona 157
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Prezentowana publikacja jest przewodnikiem opisującym działanie wspólnoty mieszkaniowej: jej gospodarki, obowiązków, odpowiedzialności prawnej, podatkowej i finansowej. Został on oparty na obowiązującym prawie i orzecznictwie, w tym na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Kierowanie się stałymi zasadami jest w grze giełdowej elementarnym warunkiem sukcesu. Podstawy wiedzy na temat zasad niezbędnych spekulantom i inwestorom, omówienie głównych pojęć i narzędzi służących podejmowaniu decyzji Victor Sperandeo zawarł...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka przeznaczona dla graczy, spekulantów i inwestorów giełdowych, napisana na podstawie wieloletnich doświadczeń słynnego tradera. Autor dowodzi, że podstawowym warunkiem sukcesów inwestycyjnych jest zdobycie usystematyzowanej wiedzy na temat...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którzy chcą dobrze zrozumieć pracę działów finansowych firm, w tym stosowane przez nie metody i narzędzia. Jej odbiorcami mogą być także studenci studiów podyplomowych. W książce omówiono m.in.:-...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Kenneth Fisher przedstawia koncepcję wykorzystania wskaźnika cena do sprzedaży jako narzędzia analizującego wartość spółek o wyjątkowym potencjale rozwojowym. Tłumaczy różnicę pomiędzy spółką przeciętną a superspółką oraz między akcjami wzrostowymi...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
W organizacjach marnują się wielkie zasoby talentu. Potrzebne są skuteczne sposoby na zmobilizowanie tego potencjału. Problemem dzisiejszych organizacji nie jest brak talentów, lecz poważny niedobór osób, które wiedzą, jak rozwijać i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
W kontekście współczesnych uwarunkowań zewnętrznych formalne struktury hierarchiczne w firmach przestały być efektywne. Jedynie realna organizacja ze swymi rozległymi sieciami powiązań jest na tyle sprawna, że może reagować na warunki istniejące w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Michael Wellin, psycholog biznesu i konsultant świadczący usługi na rzecz firm komercyjnych i organizacji społecznych, dowodzi na podstawie swoich doświadczeń oraz wyników najnowszych badań z dziedziny zachowań organizacyjnych, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Autorzy książki, dyrektor technologiczny i dyrektor rozwoju strategii Fujitsu, prezentują koncepcję elastyczności w świadczeniu usług, z powodzeniem realizowaną w ich firmie. Przedstawiają proste, a zarazem skuteczne zasady dotyczące...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Die Rolle des Rechts in der Zeit der wirtschaftlichen...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja ma na celu przybliżenie światowej myśli teoretycznej skupionej wokół problematyki przywództwa edukacyjnego. Zawiera szczegółowe omówienie najnowszych nurtów dotyczących przywództwa, przedstawiono tu także propozycje badawcze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest kontynuacją publikacji Prawo farmaceutyczne. Poradnik dla aptek (Warszawa 2013) stanowiącej kompendium wiedzy na temat zakładania i prowadzenia aptek oraz punktów aptecznych, a także funkcjonowania aptek internetowych. W drugiej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Od AutoraWybór przedstawionych tu esejów powstał dość przypadkowo, stąd też i jego tytuł. Na przestrzeni lat 2005-2013 otrzymałem zaproszenia do wygłoszenia kilkunastu referatów na różnych konferencjach tudzież zaszczyt uczestnictwa w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
W książce przedstawiono koncepcje zawierania umów majątkowych dostosowanych do nowych sytuacji społecznych związanych z łączeniem pracy zawodowej z obowiązkami rodzinnymi, dążeniem do samodzielności w prowadzeniu działalności gospodarczej, a...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Jak inwestować w produkty strukturyzowane stanowi przewodnik inwestowania i zarządzania ryzykiem w odniesieniu do produktów strukturyzowanych przeznaczony dla inwestorów i osób zarządzających aktywami. Autor przedstawia wykresy dochodowości i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka Kevina Duncana Zaznacz: załatwione! zawiera opis wielu praktycznych technik radzenia sobie z wykonywaniem zadań - niektóre z nich są znane, lecz zwykle nie są konsekwentnie stosowane, inne zaś są nowymi koncepcjami autora....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa Jak osiągnąć znakomite wyniki Odpowiedź tkwi w magicznym słowieinnowacja. To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga...
pozycja niedostępna