pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Judith Leary-Joyce

Judith Leary-Joyce - autor


okładka książki - Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki
Judith Leary-Joyce

Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru
Judith Leary-Joyce

Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Wizerunek pracodawcy z wyboru nie jest tylko najnowszą modą lansowaną przez specjalistów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Przyjęty w organizacjach styl zarządzania ma przecież bezpośredni wpływ na ich efektywność. Jeżeli pracodawca...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia sukcesu
Judith Leary-Joyce

Psychologia sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Czy jesteś gotowy na sukces Niektórzy ludzie wydają się stworzeni do odnoszenia sukcesów. Wykorzystują posiadane umiejętności i talenty w rozmaity sposób, coraz lepiej poznając siebie i zdobywając jeden szczyt po drugim. Wszystko opiera się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inspirujący menedżer
Judith Leary-Joyce

Inspirujący menedżer

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów,...
pozycja niedostępna