pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Shane Gibson

Shane Gibson - autor


okładka książki - Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Shane Gibson, Levinson Jay Conrad

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Shane Gibson, Jay Conrad Levinson

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z...
pozycja niedostępna