pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Geniusz marketingu

Autor książki:

Peter Fisk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 416 s.
Wymiar: 175x250 mm
EAN: 9788326431159
ISBN: 978-83-2643-115-9
Data: 2013-11-08
pozycja niedostępna

Opis książki:

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.

Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można: stworzyć wyróżniające się marki, wprowadzić innowacyjne rozwiązania, zwiększyć zaangażowanie konsumentów, odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.

Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve a Jobsa, wyobraźni od Philippe a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.

Książka "Geniusz marketingu" - Peter Fisk - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2009 r.