pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Peter Fisk

Peter Fisk - autor


okładka książki - Kompetentny CEO. Metody efektywnego działania dla menedżerów najwyższego szczebla
Mark Thomas, Gary Miles, Peter Fisk

Kompetentny CEO. Metody efektywnego działania dla menedżerów najwyższego szczebla

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Książka prezentuje nowy model wysokiej efektywności władzy wykonawczej w firmie CEO, prezesa zarządu, dyrektora generalnego i konfrontuje go z wyzwaniami rynkowymi XXI wieku. Publikacja przedstawia najnowsze teorie zarządzania, praktyczne rady...
pozycja niedostępna

okładka książki - Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Peter Fisk

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Peter Fisk

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Geniusz marketingu
Peter Fisk

Geniusz marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Geniusz konsumenta
Peter Fisk

Geniusz konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Geniusz biznesu
Peter Fisk

Geniusz biznesu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób...
pozycja niedostępna