pokaz koszyk
Szukaj:
szukaj tylko w Gab

Produkty firmy: Gab - strona 2

Sortuj wg

Controlling kosztów - okładka książki
Tomasz Wnuk-Pel
Controlling kosztów
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Controlling kosztów zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych,...
Cena: 76.36  Cena wydawcy: 89.00 zł Oszczędzasz: 12.64 
do koszyka

Jak szybko napisać profesjonalny - okładka książki
Michał Dziekoński, Robert Kozielski
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: - od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, - jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, -...
Cena: 51.15  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 7.85 
do koszyka

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem - okładka książki
Paweł Dittman, Ewa Szabela-Pasierbińska, Iwona Dittmann, Aleksandra Szpulak
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Prognozowanie - jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania - nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne...
Cena: 59.82  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 9.18 
do koszyka

Controlling operacyjny - okładka książki
Tomasz Wnuk-Pel
Controlling operacyjny
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Controlling operacyjny zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych,...
Cena: 76.36  Cena wydawcy: 89.00 zł Oszczędzasz: 12.64 
do koszyka

Money matters. Seria akademicka - okładka książki
Elżbieta Jendrych, Halina Wiśniewska
Money matters. Seria akademicka
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
The book Money Matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language competence. In addition to texts rich in ESP...
Cena: 42.92  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 6.08 
do koszyka

Prognozowanie w przedsiębiorstwie. - okładka książki
Paweł Dittman
Prognozowanie w przedsiębiorstwie. Metody i ich zastosowanie
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz...
Cena: 59.82  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 9.18 
do koszyka

Kapitalizm. Fakty i iluzje - okładka książki
Andrzej Kondratowicz (red.)
Kapitalizm. Fakty i iluzje
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnika, jest owocem konferencji naukowej, zorganizowanej dla uczczenia jubileuszu XX-lecia Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Zamieszczone w tym tomie teksty można podzielić na dwie umowne...
Cena: 51.15  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 7.85 
do koszyka

Controlling strategiczny - okładka książki
Tomasz Wnuk-Pel 
Controlling strategiczny
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Controlling strategiczny zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw...
Cena: 76.36  Cena wydawcy: 89.00 zł Oszczędzasz: 12.64 
do koszyka

Biznes nowych możliwości. Czterolistna - okładka książki
Robert Kozielski
Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat biznesu
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia...
Cena: 51.15  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 7.85 
do koszyka

Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania - okładka książki
Mirosław Wróbel
Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania praktycznego
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na rozmowach z wieloma przedstawicielami biznesu...
Cena: 56.35  Cena wydawcy: 65.00 zł Oszczędzasz: 8.65 
do koszyka

Kompendium metod i technik zarządzania. - okładka książki
Katarzyna Szymańska (red.)
Kompendium metod i technik zarządzania. Teoria i ćwiczenia
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej...
Cena: 51.15  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 7.85 
do koszyka

Podstawy metodologii badań w naukach - okładka książki
Wojciech Czakon (red.)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań...
Cena: 51.15  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 7.85 
do koszyka

Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych - okładka książki
David Mattson
Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił...
Cena: 59.82  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 9.18 
do koszyka

W niewoli wzrostu - okładka książki
Daniel Cohen
W niewoli wzrostu
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wzrost gospodarczy to religia nowoczesnego świata. Jest eliksirem, który łagodzi konflikty, obietnicą nieskończonego postępu. Stwarza rozwiązanie dla dramatu życia ludzkiego polegającego na tym, że chce się tego, czego się nie ma....
Cena: 42.92  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 6.08 
do koszyka

Business matters - okładka podręcznika
Elżbieta Jendrych, Halina Wiśniewska
Business matters
Podręcznik. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Business Matters covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business English. The list of topics includes: - Company and...
Cena: 42.92  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 6.08 
do koszyka

Matematyka dla kierunków ekonomicznych. - okładka podręcznika
Henryk Gurgul, Marcin Suder
Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej
Podręcznik. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka jest napisana w sposób bardzo przystępny. Zawiera m.in. zadania i przykłady dotyczące elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych...
Cena: 59.82  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 9.18 
do koszyka

Mity marketingowe. Marketing bez - okładka książki
Jacek Pogorzelski
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
Cena: 51.15  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 7.85 
do koszyka

Współczesna analiza strategii - okładka książki
Robert M. Grant
Współczesna analiza strategii
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje: - najważniejsze narzędzia analizy strategicznej, - główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i...
Cena: 76.36  Cena wydawcy: 89.00 zł Oszczędzasz: 12.64 
do koszyka

Pokonać wypalenie zawodowe. Sześć - okładka książki
Christina Maslach, Michael P. Leiter
Pokonać wypalenie zawodowe. Sześć strategii poprawienia relacji z pracą
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Dzisiejszym światem pracy rządzi stres - pracodawcy wymagają coraz większej wydajności, pracownikom brakuje poczucia bezpieczeństwa, coraz poważniejsze stają się problemy złego zarządzania, słabego przywództwa oraz...
pozycja niedostępna

Marketing. Wprowadzenie - okładka książki
Gary Armstrong, Philip Kotler
Marketing. Wprowadzenie
Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
Cena: 109.52  Cena wydawcy: 129.00 zł Oszczędzasz: 19.48 
do koszyka

Strona 2 z 3 : «123...ostatnia» (48 pozycji)