pokaz koszyk
Szukaj:
szukaj tylko w Gab

Produkty firmy: Gab - strona 2

Sortuj wg

Nowoczesny audyt wewnętrzny - okładka książki

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami...
Cena: 114.83  Cena wydawcy: 159.00 zł Oszczędzasz: 44.17 
do koszyka

Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel? Zmagania z myślą Hanny Arendt - okładka książki

Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel? Zmagania z myślą Hanny Arendt

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Filozofia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Hannah Arendt często przywoływana jest jako orędowniczka obywatelskiej partycypacji w polityce. Warto sobie jednak uświadomić, że jej wizja zakłada ograniczenie zaangażowanych tak, aby ich czyny i słowa nie dosięgały...
Cena: 36.51  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 12.49 
do koszyka

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki - okładka książki

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: -...
Cena: 59.83  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 9.17 
do koszyka

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - okładka książki

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu...
Cena: 58.28  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 20.72 
do koszyka

Makroekonomia - okładka książki

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Czym jest makroekonomia Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie - pisze autor na pierwszych stronach książki. Polskie wydanie...
Cena: 72.26  Cena wydawcy: 99.00 zł Oszczędzasz: 26.74 
do koszyka

Wskaźniki marketingowe - okładka książki

Wskaźniki marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami...
Cena: 72.26  Cena wydawcy: 99.00 zł Oszczędzasz: 26.74 
do koszyka

Kultura a rozwój - okładka książki

Kultura a rozwój

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi przemianami strukturalnymi, ale też - szerzej...
Cena: 58.28  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 20.72 
do koszyka

Czemu ten nasz chłop ciemny.... Inteligenckie dyskusje o czytelnictwie ludowym w Królestwie Polskim w XIX wieku - okładka książki

Czemu ten nasz chłop ciemny.... Inteligenckie dyskusje o czytelnictwie ludowym w Królestwie Polskim w XIX wieku

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Celem opracowania jest rekonstrukcja publicznej debaty na temat oświaty ludowej oraz czytelnictwa chłopów w zaborze rosyjskim. Dotyczy ono głównie okresu 1864-1905. Jednak aby pokazać genezę dyskusji i wyodrębnić te wątki, które...
Cena: 22.59  Cena wydawcy: 30.00 zł Oszczędzasz: 7.41 
do koszyka

Psychologiczne aspekty controllingu - okładka książki

Psychologiczne aspekty controllingu

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania. Interesariusze controllingu od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem...
Cena: 62.70  Cena wydawcy: 85.00 zł Oszczędzasz: 22.3 
do koszyka

Wywiad biznesowy - okładka książki

Wywiad biznesowy

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez...
Cena: 50.88  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 18.12 
do koszyka

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa - okładka książki

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem...
pozycja niedostępna

Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe - okładka książki

Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Sukces rynkowy organizacji autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastanowienia się nad celowością...
Cena: 43.96  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 15.04 
do koszyka

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia - okładka książki

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje...
Cena: 50.88  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 18.12 
do koszyka

Statystyka dla menedżerów. Teoria i praktyka - okładka książki

Statystyka dla menedżerów. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia...
Cena: 55.31  Cena wydawcy: 75.00 zł Oszczędzasz: 19.69 
do koszyka

Controlling kosztów - okładka książki

Controlling kosztów

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Controlling kosztów zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych,...
Cena: 76.36  Cena wydawcy: 89.00 zł Oszczędzasz: 12.64 
do koszyka

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy - okładka książki

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: - od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, - jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, -...
Cena: 43.96  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 15.04 
do koszyka

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem - okładka książki

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Prognozowanie - jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania - nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne...
Cena: 50.88  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 18.12 
do koszyka

Controlling operacyjny - okładka książki

Controlling operacyjny

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Controlling operacyjny zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych,...
Cena: 65.65  Cena wydawcy: 89.00 zł Oszczędzasz: 23.35 
do koszyka

Money matters. Seria akademicka - okładka książki

Money matters. Seria akademicka

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język angielski; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
The book Money Matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language competence. In addition to texts rich in ESP...
Cena: 36.51  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 12.49 
do koszyka

Prognozowanie w przedsiębiorstwie. Metody i ich zastosowanie - okładka książki

Prognozowanie w przedsiębiorstwie. Metody i ich zastosowanie

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz...
Cena: 59.82  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 9.18 
do koszyka

Strona 2 z 4 : «1234...ostatnia» (62 pozycji)