pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Technologie mobilne w marketingu
książka:

Technologie mobilne w marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788326432125
ISBN: 978-83-2643-212-5
Data: 2014-04-02
50.47  59.00  8.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder - opis książki:

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia: - trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu, - istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego, - możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji, - możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

Książka „Technologie mobilne w marketingu” - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 232 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Technologie mobilne w marketingu"
Andrzej Sznajder - autor m.in.:
Sekrety Łasku i Pabianic - okładka książki
Sekrety Łasku i Pabianic Andrzej Sznajder;
Relacje między producentami a detalistami. - okładka książki
Relacje między producentami a detalistami. Kontekst... Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska;
Marketing sportu - okładka książki
Marketing sportu Andrzej Sznajder;
Ruch pielgrzymkowy na Jasną Górę - okładka książki
Ruch pielgrzymkowy na Jasną Górę 1945-1989. Wybór... ks. Władysław P. Wlaźlak, Andrzej Sznajder (red.);
Produkty podobne:
Marketing jednostek terytorialnych. - okładka książki
Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady... Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska (red.)