pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Technologie mobilne w marketingu

Autor książki:

Andrzej Sznajder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788326432125
ISBN: 978-83-2643-212-5
Data: 2014-04-02
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia: - trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu, - istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego, - możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji, - możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

Książka "Technologie mobilne w marketingu" - Andrzej Sznajder - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2014 r.