pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Autor książki:

Andrzej Sznajder

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788363391782
ISBN: 978-83-6339-178-2
Data: 2019-05-21
57.67 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.

Książka "Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności" - Andrzej Sznajder (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2019 r. Cena 57.67 zł. Zapraszamy na zakupy!