pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Lubartowskie Towarzystwo Regionalne
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322732625
ISBN: 978-83-2273-262-5
Data: 2011-05-27
Cena wydawcy: 33.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.

Książka "Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne" - oprawa miękka - Wydawnictwo Lubartowskie Towarzystwo Regionalne. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2011 r.