pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 326 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377848180
ISBN: 978-83-7784-818-0
Data: 2016-08-09
36.33 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.

Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doi\raźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej?
Z Wprowadzenia

Książka "Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski" - Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 326 stron i została wydana w 2016 r. Cena 36.33 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.