pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów

autor:

Ewa Kieżel

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320815603
ISBN: 83-208-1560-6
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów. Zaciekawi także przedstawicieli biznesu oraz instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta i jego edukacją.

Książka "Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów" - Ewa Kieżel (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2004 r.