pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy,...
Tytuł książki:

Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Autor książki:

Małgorzata Bartosik-Purgat

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301194604
ISBN: 978-83-0119-460-4
Data: 2017-08-31
51.54  59.00  7.46 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.

Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.

W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.

Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.

Informacja o autorze/ redaktorze:
dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.

Książka "Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe" - Małgorzata Bartosik-Purgat (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2017 r. Cena 51.54 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Małgorzata Bartosik-Purgat (red.) - autor m.in.:
Produkty podobne:
Zarządzanie wiedzą w warunkach - okładka książki
Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy... Jerzy Bogdanienko, Marcin Kuzel, Iwona Sobczak (red.)
Coaching Międzykulturowy - okładka książki
Coaching Międzykulturowy Philippe Rosinski