pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Autor książki:

Robert Kozielski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 406 s.
EAN: 9788382202809
ISBN: 978-83-8220-280-9
Data: 2020-12-07
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Książka "Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie" - Robert Kozielski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 406 stron i została wydana w 2020 r.