pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Tytuł książki:

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Autor książki:

Jarosław Królewski, Paweł Sala

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 550 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301215156
ISBN: 978-83-0121-515-6
Data: 2020-11-23
71.24  79.00  7.76 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania czytelnik dowie się:
jak mierzyć siłę i potencjał marki
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce
dlaczego Content is The King
czym jest marketing 3.0
dokąd zmierzają socjal media
dlaczego less is more
jak dbać o klienta w sieci
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie

Książka "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" - Jarosław Królewski, Paweł Sala(red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 550 stron i została wydana w 2021 r. Cena 71.24 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)
Marketing w erze technologii cyfrowych. - okładka książki
Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne... Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.)